26 Eylül 2015 Cumartesi

Hayatımı değiştiren kitap!


Herkese merhaba!

Yeni bir yazı ile karşınızdayım! 

Bu yazımda Silber'den ama ona geçmeden önce birazda kendimden bahsetmek istiyorum.
Ben geçtiğimiz aya kadar kitap okumayan biriydim. Çok nadiren güzel bir kitap görürsem alıp okurdum ama oda zaten aylar sürerdi. Aynı zamanda da çok kararsızımdır. Gidiyim D&R'a seçip beğeniyim alıyım çıkıyım yok. En az 1 saat kalıp hiçbir kitap beğenemeyip çıkmışlığım çok var. 
Bir gün bir arkadaşımla istinye parkta girdim D&R'a, umudum yoktu ama bakıyım dedim yeni neler çıkmış falan diye. Silber diye bir kitap karşımda. Kapağını, arka yazısını, hatta adına bile bakmadan altındaki "Rüyalar Kitabı" yazısını görünce -ciddi söylüyorum kapak yazısını bile okumadım- gittim kasaya aldım ve çıktık. 
Eve gidince başladım ve sabaha bitti. Başlıkta dediğim gibi bu kitap benim hayatımı değiştirdi. Beni kitap okumaya teşvik etti. Bunca zamandır ben boş zamanlarımda ne yapıyordum dedirtti. 

Kerstin Gier. Herkes onu Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinden zaten tanıyormuş ama ben tanımıyordum işte! Zaten Silber beni baya etkilemişti, ikinci kitap ikinci kitap diye ağlıyordum. Sonra kendi kendime dedim Silber bu kadar güzelse bu yazarın diğer kitapları da güzeldir. Koşa koşa gittim serinin 3 kitabını birden aldım. Sonra seriler seriler üstüne geldi. Hiç kitap okumayan ben nerdeyse 15-16 gün içinde 9 kitap bitirmişim. O günden beri hep okuyorum. Sıkılmadan okuyorum. Bayıla bayıla okuyorum. KİTAP OKUMAYI ÇOK SEVİYORUM!

Neyse bu kadar konuştuktan sonra şimdi de kitabı tanıtmak istiyorum:)

Kitabın Adı: Silber
Yazar: Kerstin Gier
Sayfa Sayısı: 397
Goodreads Puanı: 4.13  


Rüyaların gizemli ülkesine, merak uyandıran bir yolculuk…

Kertenkele tokmaklı, gizemli kapılar; konuşan taş heykeller ve elinde baltasıyla, delirmiş bir bakıcı… Liv Silber'ın rüyaları son zamanlarda epey tuhaflaşmıştır ve içlerinden biri fazlasıyla kafasını kurcalamaktadır. Bu rüyada geceyarısı dört çocuğun gizemli ve karanlık bir ayin gerçekleştirdiği bir mezarlıktadır. Üstelik Liv bu dört genci normal yaşamında tanımaktadır çünkü Grayson ve üç arkadaşı gerçekten vardır.

Liv kısa süre önce bu dört gencin okuduğu okula kaydolmuştur ve aslında hepsi iyi çocuklardır. Mezarlıktaki geceden daha korkutucu olan, arkadaşlarının Liv'in rüyada söylediği ancak gerçek hayatta hiçbir şekilde sözünü etmediği şeyleri bilmesidir. Çocukların bunu nasıl öğrendiğini çözmek ise, bilmeceleri çok seven Liv'in uzak duramayacağı kadar çekici bir gizemdir…

"Okurları kesinlikle memnun edecek. Dört yüz sayfa yetmiyor ama neyse ki devamı yolda."
-Karin Wehrheim-

"Aşırı eğlenceli, aşk dolu, gizemli bir rüya."
-Brigitte-

"Sempatik ve özgüvenli başkahramanıyla hassas ilk aşklara dair merak uyandırıcı bir roman. Daha ne olsun ki?"
-Stefanie Leo-

Öncelikle kapağı cildi çok hoşuma gitti. Zaten ciltti kitaplara hep bir sempatim vardır. Söylediğim gibi alır almaz okumaya başladım ve başladığım gün bitirdim... Biraz bile sıkılmadım ve ikinci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum!!!


Kitabın konusundan çok fazla spoiler vermemeye çalışarak biraz bahsetmek istiyorum:)
Ana karakterimiz kitabın ismine soyadını veren Liv Silber adında 16 yaşındaki bir kız. Annesi, kardeşi Mia ve dadıları Lottie ile birlikte yaşıyor. Annesinin işi yüzünden kalıcı bir hayatları yok sürekli ev bu yüzden de okul değiştiriyorlar. Liv ve kardeşinin en büyük hayali de en azından bir yıldan fazla kalıcakları bir yuva.

Bir gün annelerine bir teklif geliyor ve Londra'ya taşınmaya karar veriyorlar. Buraya kalıcı bir kır evi hayaliyle giderken ufak bir plan değişikliğiyle bu sefer de hayalleri suya düşüyor. Annelerinin sevgilisi onlara kendi evinde yaşamalarını teklif edince kendilerini birden iki üvey kardeşle birlikte onların gittikleri okulda buluyorlar. Yeni aileleriyle tanıştıkları ilk gün Liv çok ilginç bir rüya görüyor ve ertesi gün bu rüyayı sadece kendisinin de görmediğini anlıyor...

İşte! Olaylar böyle başlıyor. Ben bu kitaba kelimenin tam anlamıyla bayıldım! Yine söylüyorum Kerstin Gier'e bayıldım. O kadar akıcı ve güzel bir dil kullanmış ki. Off! Daha fazla Kerstin Gier istiyorum!! Neyse:) İtiraf ediyorum, her kitapçıya girdiğimde ilk işim hala ikinci kitabı çıktı mı diye kontrol etmek. 

Tavsiye ediyorum dememe gerek yok bence artık:) Çenem düştü zaten! Eğer siz bu kitabı görüp okusam mı diye tereddüte düştüyseniz umarım bu yazım kitabı almanıza yardımcı olur. Pişman olmayacaksınız:)) Kitabı okuduysanız fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim:)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzeree!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder