1 Ekim 2015 Perşembe

Eylül Ayında Okuduklarım!


Herkese merhaba!

Bu yazımda size eylül ayında okuduklarımdan kısaca bahsedip sadece puan vericem. Bu ay tam 10 kitap okumuşum. Bu benim için iyi bir sayı ki 7 Eylül'de okula başladığım göze alınırsa tebriklere açığım:) Ve bu ay okuduğum kitapların nerdeyse hepsini çok sevdim. Keşke bitmeselerdi ama çoğu nerdeyse 1-2 günde bitti!


1. Çevrimiçi Kız: Bu kitabı o kadar çok beğendim ki tatildeyken denize girmek yerine okudum. Bir sayfa daha iki sayfa daha diye diye bitirmişim:) Kitapta Penny diye bir kız var ve bir blogu var . Bu blogda her şeyini anonim olarak anlatıyor. Bir gün annesinin işi yüzünden New York'a gidiyorlar ve burada bir çoçukla tanışıyor. Olaylar böyle başlıyor. Okuduğum en şirin kitaplardan biriydi ve sanırım ikinci kitabı çıkıcak hemde çok kısa bir süre içinde. Umarım Pegasus hemen getirir. Bu kitaba puanım tabiki 5/5


2. Audrey'i Bulmak: Sophie Kinsella benim daha küçükken okuduğum bir yazardı hatta Pasaklı Tanrıça çok çok sevdiğim bir kitaptı. Bu Sophie Kinsella'nın ilk gençlik kitabı o yüzden hemen aldım! Kitap çok eğlenceliydi 6 saatte bitirdim. Zaten çok kalın değildi ve çok akıcıydı. Kitabı beğendim ama tek puan kırmamın nedeni kitabın ana karakteri Audrey trajik bir olay geçiriyor o yüzden sorunlar yaşadığı anlatılıyor hatta kitapta. Ancak kitap boyunca kızın ne yaşadığını öğrenemiyoruz bu benim hoşuma gitmedi çünkü cidden merak etmiştim ama onun dışında güzeldi. Reading slump geçiriyorsanız önerebilirim:) Puanım o belirtiğim sebepten dolayı 4/5.


3. Hafıza: Hafıza, Telepati'nin ikinci kitabı. Yani güzeldi, telepati de güzeldi. Konusu çok enteresan ilgi çekici ama bir şey var okutmuyor kendini. Zar zor bitirdim ve beni reading slump'a sokmuştu ama yine de merak ettiğim için 3. kitabı da okumak istiyorum. Bilmiyorum, bu seriyi sevemedim... Puanım 3/5


4. Aynı Yıldızın Altında: Aynı yıldızın altındayı filmi çıkmadan önce daha çok yeni popüler olmaya başladığı sıralar almıştım ama asla okuyamamıştım hiç sarmamıştı bir sayfa bile okuyamıyodum ve kitaplığıma atılmış bir kitaptı. Daha sonra filmine gidince bayıldım ama yine de okumadım:) Bir gün elimdeki kitaplar tükendi ve daha kargomun gelmesine 1-2 gün vardı. Şans vermek istedim ve o zaman okumadığım için kendime çok kızdım. O kadar bekletilmeyi haketmiyor bu kitap. Konusunu herkesin bildiğini varsayıyorum ve puanım da tabiki 5/5.


5. Bayan Peregrine ve Tuhaf Çocukları: Yorumu için tık. Puanım: 4.5/5


6. Lola ve Komşu Çocuk: Yorumu için tık. Puanım 3.5/5


7. Tersyüz: Yorumu için tık. Puanım 5/5


8. Kurucun Kızı: Bu kitap tek kelimeyle mükemmeldi yorumunu ayrıca girmeyi düşünüyorum takipte kalın!! Puanım 5/5


9. Eğer Yaşarsam: Bu kitap bana "Filmler her zaman kitaplardan kötüdür!" tezimi çürüttü. Bu kitabın filmi HARİKAYDI. Ama bu kitap benim ömrümü yedi.. Nasıl bitirdim o an neler yaşadım bir ben bilirim. Filmini öneriyorum ama kitabını NO. Puanım 2.5/5


10. Eksik Parça: Allahım!! Bu nasıl güzel bir kitap. Ben hayatımda bu kadar akıcı kitap görmedim başladım ve sayfaya baktığımda 250. sayfalara ulaşmıştım bile! Ayrıca yorumunu yapmassam ayıp etmiş olurum:) Takipte kalın! Puanım 5/5


İşte bu ay okuduğum kitaplar böyle, sizde eylül ayında okuduğunuz kitapları yorum olarak girerseniz çok mutlu olurum:)

Umarım ekim ayı hepimiz için bol bol kitaplı geçer! Okumayı bırakmayın!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder